People Manager gedreven door customer experience

Contract : Onbepaalde duur

Werkregime : Voltijds

Talenkennis : NL-FR-Engels

Functie

"Work for the company that Cares for its customers"

Bij Europ Assistance wordt “CARE” wel erg letterlijk genomen. Wij helpen 24/7 mensen overal ter wereld in moeilijke en stressvolle situaties. Bijstand is een business van mensen. Om de klantenbeleving nog te verbeteren, zijn we op zoek naar gedreven people managers die het beste uit onze medewerkers naar boven kunnen halen.

Je maakt samen met 6 andere managers deel uit van het managementteam van de Operations. Jouw actiedomein is de Bijstand waar je samen met 4 andere managers alles in het werk stelt om de klant een Wow effect te bezorgen. Je werkt uiteraard ook heel nauw samen met je collega’s van de andere cellen binnen Operations.

Verantwoordelijkheden

Volgende taken behoren tot je verantwoordelijkheden:

  • Je begeleidt, ondersteunt en ontwikkelt met passie je collega’s die onze klanten elke dag bijstaan in moeilijke momenten in hun leven.
  • Als operationeel manager op het bijstandsplateau ben je verantwoordelijk voor het aansturen van een team bestaande uit 15 tot 20 medewerkers.
  • Samen met je team weet je de doelstellingen te realiseren en onderneem je, indien nodig, actie ter bijsturing. Daarnaast weet je de kwaliteit van de werkprocessen te verbeteren. Je initieert hiervoor nieuwe projecten en werkt deze uit. Je bent medeverantwoordelijk voor het kiezen en optimaliseren van de tools die in je team worden gebruikt.
  • Je analyseert de resultaten van je team, en past je strategie aan om de gewenste kwaliteit te leveren.
  • Naast het dagdagelijks aansturen van de Assistance Agents ben je, afhankelijk van je competenties, verantwoordelijk voor één van de deeldomeinen van de Bijstand zoals opvolging specifieke en strategische prestaties, aanspreekpunt voor B2B partners & Accountmanagers, opvolging internationale projecten,…
  • Je hebt regelmatig contact met  collega’s van andere departementen van Europ Assistance.

Profiel

  • Je hebt een Bachelor of Master diploma en minimaal 5 jaar ervaring als Operationeel Manager.
  • Je bent een gepassioneerde en ervaren People Manager en hebt een directe en transparante aanpak, waarbij je je  uw team weet te inspireren en te motiveren.
  • Je bent resultaatgericht en houdt van een uitdaging. Je hebt geen moeite met vooropgestelde doelstellingen en deadlines.
  • Je bent sterk in het optimaliseren van processen en tools, en je kijkt ook steeds uit naar automatisatiemogelijkheden.
  • Je draagt bij aan een dynamische teamspirit.
  • Je bent vlot drietalig NL, FR en EN.

Aanbod

  • Uitdagende functie bijeen bedrijf met uitmuntende naambekendheid en behorend tot een internationale groep.
  • Een hechte en dynamische ploeg die je met open armen zal ontvangen en je zal bijstaan vanaf dag één.
  • Een plek in een multiculturele en inspirerende werkomgeving.
  • Aantrekkelijk loonpakket, aangevuld met extralegale voordelen:  maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, bedrijfswagen, 
  • Optimale werk-privébalans dankzij 44 vakantiedagen, glijdende uren en een dag thuiswerk per week.
  • Mogelijkheid om je skills te verruimen en aan te scherpen.

Plaats van tewerkstelling

Beroepsfoto

Contact HR

Contact HR
Claire Linard & Jolande Hallemans

Tel : 02 533 77 92

E-mail : Email Stel een vraag

Onze reisbijstandscontracten beschermen u in het buitenland, onze annulatieverzekering beschermt uw vakantiebudget, onze bijstand voor de woning en in de thuiszorg verlichten uw dagelijkse bekommernissen. Europ Assistance biedt steeds een gepersonaliseerde oplossing voor elk probleem.

Europ Assistance